Vill att alla naturvänner ska veta att om vi rödgröna vinner valet i Stockholms stad 2010 kommer alla naturreservat som utpekas i Översiktsplanen 99 att inrättas till år 2014!
I vårt och angränsande stadsdelsområden handlar det om Årstaskogen-Årsta holmar, Älvsjöskogen och Fagersjö-Rågsved-Högdalstopparna.
Om detta har S, V och MP kommit överens om i Stadshuset inför budgeten 2010.
PS Och nu har också Kräpplagruppen som arbetar för naturrreservat i Rågsveds friområde en blogg! DS
Nytt högre mål för byggandet av allmännyttiga hyresrätter
-
I Stockholms stads budget för 2023 sätter det rödgröna styret ett nytt
högre mål för hur många hyresrätter som stadens allmännyttiga bostadsbolag
ska byg...
3 år sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar